کد مطلب: 170667
امشب با حضور هيئت هاي مذهبي
سيزدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر (ع) و شهر اردل با محوريت شهيد بازيار مالکي برگزار مي‌شود
تاریخ انتشار : 1395/07/18
نمایش : 1639
مسئول ستاد يادواره هيئت حضرت علي اصغر عليه السلام و شهداي شهراردل گفت: سيزدهمين يادواره شهداي هيئت حضرت علي اصغر عليه السلام و شهر اردل با محوريت شهيد بازيار مالکي امشب با حضور مسئولين هيئت هاي مذهبي در مسجد جامع اين شهر برگزار مي‌شود.














مسئول ستاد يادواره هيئت حضرت علي اصغر عليه السلام و شهداي شهر اردل در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه با بيان اين خبر گفت: سيزدهمين يادواره شهداي هيأت حضرت علي اصغر عليه السلام و شهر اردل 18مهرماه همزمان با هفتم محرم از ساعت 19:30دقيقه در مسجد جامع شهر اردل با برنامه هاي مختلف فرهنگي و سخنراني يکي از همرزمان شهيد مالکي، پخش کليپ و نماهنگ و مداحي برگزار مي شود.

کوهي، خاطرنشان کرد: هيأت حضرت علي اصغر عليه السلام شهر اردل با قدمت 55 ساله، 28شهيد گلگون کفن را تقديم انقلاب اسلامي کرده است و هرساله روز هفتم محرم و شب هشتم مراسم يادواره شهداي هيأت را با محوريت يک شهيد شاخص برگزار مي کند.

وي همچنين از برپايي نمايشگاهي از آثار شهيد مالکي و 37شهيد شهر اردل در محل برگزاري يادواره خبر داد و گفت: براي ميهمان اين مراسم معنوي، شام نيز در نظر گرفته شده است.

مسئول ستاد يادواره هيات حضرت علي اصغر عليه السلام و شهداي اردل هدف از برگزاري اين يادواره را گراميداشت ياد و خاطره شهدا و تجليل از رشادت‌هاي آنها عنوان کرد.
 
وي با بيان اينکه ما هرچه داريم از برکت خون شهداست و تداوم انقلاب با پاسداشت ياد و خاطره شهدا امکان‌پذير است، اضافه کرد:بايد حافظ دستاوردهاي اين عزيزان باشيم، چراکه تمام عزت، افتخار و سرافرازي ايران اسلامي، مرهون فداکاري و ايثار شهداست.
 
کوهي با تأکيد بر زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا تصريح کرد: برگزاري يادواره اين عزيزان، علاوه بر نهادينه کردن فرهنگ ايثار و شهادت در جامعه، حافظ ارزش‌هاي اسلامي و خنثي‌کننده دسيسه‌هاي دشمنان است.

شهيد بازيار مالکي پس از سالها مجاهدت در جبهه هاي نبرد حق عليه باطل در منطقه عملياتي شلمچه و نهر جاسم، به فيض شهادت رسيد، که پيکر مطهرش، هشت سال بعد تفحص و در تاريخ 25بهمن ماه 73 با حضور پرشور مردم ولايتمدار اردل تشييع و در جوار همرزمان شهيدش در گلزار شهداي اين شهر آرام گرفت.



انتهاي پيام/570ه
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
بخش های سایت
 
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif
http://s5.picofile.com/file/8136790076/shohada.gif


پیوندها
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/emam3.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/leader.jpg

http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/jahanbin.jpg
http://haftcheshme.com/aFiles/gallery/dana.jpg